Arkiv | 20 juli, 2011

Alkoholens följder…

Tänk vad lite alkoholm kan ställa till det…

Igår var vi på födelsedagskalas! Det bjöds på mycket god grillad mat och mycket gott att dricka till… Vi hade våra 4 barn med oss och vi hade sådan tur att den äldsta av Pv´s söner erbjöd sig att köra hem vilken innebar att både jag och Pv kunde dricka lite gott till maten och kaffet…

För min del blev det ”bara” rosévin under kvällen medans Pv drack lite mer än så… Lite kul faktiskt…märktes på honom att han var påverkad; mycket pratigare än vanligt(han pratar mycket i vanliga fall) bl a…

När vi kom hem var det läggdags för mina Troll och hans yngsta son som måste upp till sommarjobbet… Under tiden som mina Troll gjorde sig ordning med tandborstning och tvättning så hånglade Pv upp mig i köket… Riktigt ordentligt!

Jag nattade mina Troll och sen hoppade jag in i duschen…

Pv kom också in för att duscha…han stod och smekte mig över rumpan och ner mellan skinkorna… Mmmm…skönt…

Gick ut i rummet och satte mig och väntade på Pv… Han kom ut och ställde sig framför mig och drog isär morgonrocken… En snygg väntande lem…lite smekande, slickande och sugande fick Pv att stöna av vällust… Jag lutar mig bakåt i soffan och drar ner honom så han kan kyssa mig…

Hungriga, krävande, ömsinta kyssar om vartannat…

Han lägger sig över mig…känner hans hårda lem mot mitt bultande kön… Känner hur han kommer in i mig… En otroligt skön känsla som inte går att beskriva…

Älskogen fortsatte med stor hetta och intimitet…

Det jag ville säga lite med detta är att ”tänk vad alkohol kan få lite spärrar att släppa”… Tyckte vi vågade visa kåthet och längtan på ett annat sätt när vi hade druckit alkohol…